MENO ISTORIKAS: Laidotuvių scenos vaizdų reikšmėje dalyvauja ir kūnas, ir medija, nes atvaizdais čia pakeičiamas mirusiojo kūnas, kurio nebėra. Tačiau tam, kad šie atvaizdai galėtų užimti tuščią mirusiojo vietą, jiems reikalingas dirbtinis kūnas. Tuo tikslu prarastas kūnas pakeičiamas virtualiu atvaizdo kūnu.

ČAKAS NOLANDAS: Užkūrėm tikrą ugnį, Wilsonai. Ar ne, Wilsonai?

PIRMASIS FILOSOFAS: Tekstas gyvena tik jei jis išlieka gyvas, o jis išlieka gyvas tik tuomet, jei jis tuo pat metu ir išverčiamas, ir neišverčiamas. Jei jį galima pilnai išversti, jis pranyksta kaip tekstas, kaip raštas, kaip kalbinis kūnas. Jei jo išversti neįmanoma, net to, ką tikima esant ta pačia kalba, ribose, jis iškart miršta.

REDAKTORIUS: Įgyvendinus misiją „Deganti aistra“ Denisę galima rasti jos namuose Gantone tarp 16 valandos vakaro ir 6 valandos ryto (16:00–6.00). Skirtingai nei kitos merginos, Denisė nekelia jokių reikalavimų norint su ja matytis.

MENO ISTORIKAS: Čia užčiuopiame prieštaravimo, kuris visuomet liks būdingas vaizdams, priežastį: vaizdai fizinę (kūno) neesatį padaro matoma paversdami jį ikonine esatimi. Tad vaizdo medialumo pagrindas glūdi kūno analogijoje.

ANTRASIS FILOSOFAS: Tačiau net Piramidė nebus tokia įdomi kaip miręs karalius jos viduje, nes jis yra vienintelis subjektas, kurio sapnus iš tiesų verta interpretuoti.

GENEROLAS HEINAS: O kur ĮRODYMAI?

DAKTARĖ AKI ROSS: Štai.

RŪTENĖ MERK (g. 1991) yra tapytoja gyvenanti Miunchene. 2013 m. baigė tapybos studijas Vilniaus dailės akademijoje, nuo 2017 m. mokosi Akademie der bildenden Künste München. Svarbesnės parodos: (Kaip aš čia patekau?) Tapyba Lietuvoje, ŠMC, Vilnius, 2012. 24 Spaces – a Cacophony, Malmės Kunsthalė, 2014; Žilvitis, Galerija Vartai, Vilnius, 2016; Tamsa ir Kūnas, Galerija Vartai, Vilnius, 2017; Children of the New East, Art Hall Tallinn, Estija, 2017; White Walkers, Talinas 10, Riga, 2017; JCDecaux Premija, ŠMC, Vilnius, 2017; Entangled Tales, Rupert, Vilnius, 2018; Virtualacra, Jahresausstellung, ADbKM, Miunchenas, 2018; solo paroda Virtualacra, Vent Gallery, Viena, 2018.

Nuotraukos: Andrej Vasilenko

Grįžti į pradžią